.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش پنتاگون درباره حقیقت دستیابی آمریکا به یوفو‌ها
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمریکا به فناوری فرا زمینی‌ها دست نیافته است.
گزارش پنتاگون درباره حقیقت دستیابی آمریکا به یوفو‌ها

در گزارشی که دیروز جمعه توسط وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) منتشر شد، هیچ مدرک یا نشانه‌ای دال بر وجود بیگانگان فرازمینی یافت نشده است.

 

براساس گزارش واشنتگن پست، این گزارش تایید می‌کند که پس از بررسی طولانی‌مدت فعالیت‌های دولت آمریکا در رابطه با اشیاء پرنده ناشناس یا موجودات بیگانه، هیچ مدرکی مبنی بر بازدید موجودات هوشمند فرازمینی یا بازیابی فضاپیمای سقوط کرده وجود ندارد.

 

 این نتیجه گیری منطبق با تلاش‌های قبلی دولت آمریکا برای ارزیابی صحت ادعا‌هایی است که برای دهه‌ها توجه عمومی را به خود جلب کرده است.

 

تیم فیلیپس، مدیر دفتر پدیده‌های غیرطبیعی پنتاگون (AARO)، اخیراً گفت: این گزارش که داده‌های چند دهه گذشته را بررسی می‌کند، نشان می‌دهد که هیچ مدرک قابل تأییدی دال بر رویت هر گونه فعالیت شی پرنده فرازمینی ناشناس (UAP) پیدا نکرده است.

 

 در گزارش پنتاگون آمده است که هیچ مدرک قابل تاییدی مبنی بر دسترسی دولت یا صنعت خصوصی آمریکا به فناوری فرازمینی وجود ندارد. فیلیپس تاکید کرد که هیچ اطلاعاتی به طور غیرقانونی یا نامناسب از کنگره پنهان نشده است. 

 

این گزارش که به سفارش کنگره تهیه شده است، می‌افزاید: تمام تلاش‌های تحقیقاتی، در تمام سطوح طبقه بندی، به این نتیجه رسیدند که بیشتر مشاهده ها، اشیاء و پدیده‌های معمولی و نتیجه شناسایی نادرست بوده اند.

 

 فیلیپس گسترش صحبت‌ها در مورد چنین فعالیت‌هایی را که به تالار‌های کنگره آمریکا رسید، به «ادعا‌ها و گزارش‌هایی نسبت داد که در آن گروهی از افراد ادعا‌های نادرستی را که در طول چندین دهه از دیگران شنیده بودند تکرار کردند».

 

 او ادعا کرد که اکثر افرادی که این اتهامات را مطرح می‌کنند بدون قصد یا هیچ تلاشی برای گمراه کردن افکار عمومی این کار را انجام دادند. بسیاری از آن‌ها حقیقت رویداد‌های واقعی را اشتباه تعبیر یا برنامه‌های حساس آمریکایی را به اشتباه به عنوان مرتبط با بشقاب پرنده‌ها برداشت کرده اند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.044 seconds.